Carry


Egentligen har inte rubriken så mycket med min dag att göra...men den är ju en golfterm och under tiden jag skriver slötittar jag o Sara på Carrie Bradshaws öden i Sex and the city så den kändes ändå passande och lagom fyndig. Typ. Jag vet inte.

Hur som helst, idag har det inte hänt mycket, men min livskamrat tjatar på att jag ska skriva här så jag får väl ta och berätta det som faktiskt har hänt. Jag sov som vanligt länge, efter att ha jobbat och slagit lite bollar på drivingrangen. Mimmi hade varit här och hunnit gå när jag vaknade och efter att ha ätit och vaknat till åkte jag o Sara till en golfrea vid Norrtull. Minst 50% på allt. Jag fyndade en ny driver och en järntrea för 400 kronor, känns ganska överkomligt. Visserligen var det hejkon-bejkon-märken men jag behövde en ny driver för min gamla är för mjuk och järntrea hade jag inte så jag är nöjd. Om det inte regnar för mycket ska jag testa dem imorgon bitti efter jobbet.


Jag och mina nya klubbor.


Mina nya klubbor med huvuden och jag utan huvud.


Nu på kvällen var vi hos Sandra och åt korv med bröd tillsammans med henne och hennes engelska kompis. Det var trevligt och kändes nyttigt att få öva lite på sin engelska igen. Man blir fort ringrostig.

Nu ska jag gå och lägga mig, snart väntar ännu en natt med tidningar och dessvärre förmodligen också med regn. Vi måste ta och fixa vår vindrutetorkare snart....



// K

RSS 2.0