I'm still here.

Nej, bli inte lurade av titeln. Jag ska inte satsa på en hip hop-karriär. (Ni som inte förstår vad jag pratar om kan ju googla Joaquin Phoenix)

Drygt två år efter det senaste blogginlägget tyckte jag nu att det var dags igen. Tänkte att jag här i framtiden skulle publicera lite låttexter, skisser, demos och annat för eventuell feedback. Någon kanal måste man ju använda för att bli av med alla gamla skelett man har i garderoben.

Eftersom det har gått lång tid sedan senast har naturligtvis mycket hänt i mitt liv. Mycket av det kan läsas om på Saras blogg. Men i stora drag, detta har hänt:

-Jag har blivit pappa
-Jag har flyttat
-Jag jobbar som taxichaufför
-Jag har köpt en miljon nya skivor
-Jag har skrivit en miljard nya låtar

Det är dessa låtar som jag hädanefter tänkte tvinga på er.
Jag inleder med en nyskriven låttext i nästkommande inlägg.

Mors!


//Kazika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0